מה משותף לישראלים שכמעט תמיד מתעשרים משיווק דיגיטלי ש96% הנותרים מפספסים?

החלום להרוויח מיליונים מהספה בבית הפך רבים למרוששים ורק מעטים מאוד לעשירים. כל יום קם יזם חדש שמבטיח לנו שנתעשר בקלות אם רק נשלם לו. החלטנו לעשות סדר בכל סיפורי ההצלחה שהגיעו למערכת. חיפשנו אחר הדרך האחת שמשותפת לכל מי שמצליח ברשת והגשים את חלום ה-LIFESTILE שכולם מבטיחים לכם. בדרך פגשנו את רן ברוך שעשה לנו סדר בדברים. התוצאות מפתיעות. יצאנו לבדוק

"היום המתעניין בוחר אם לעזוב את הדף שלנו תוך פחות מ3 שניות, תשומת לב היא שם המשחק". - ממאגר אישי

אולי יעניין אותך גם:

בטח כבר נתקלת בזה מספר פעמים…

הרשת מוצפת בהבטחות להתעשרות מהירה באינטרנט אם זה דרך איביי, אמזון, שופיפיי,
שיווק שותפים, מוצרי מידע והרשימה עוד ארוכה.
השוק הדיגיטלי נראה היום מוצף באנשים שרק רוצים ללמד אותך איך להתעשר במהירות ובקלות.
מה עם התוצאות שהם מבטיחים?
מגיעות, אבל רק לבודדים מהם.
אותם בודדים מופיעים אחר כך בסרטונים ותכתובות המסבירים למה גם לנו כדאי לרכוש את הקורס שהם רכשו. אף פעם לא מדברים על כל אלו אשר רכשו והתאכזבו. אותם אלו שחלום ההתעשרות כבר רחוק מהם.
הם נאבקים להתפרנס בכבוד ומשקיעים את הכסף הזמן והמשאבים שלהם בפרסום
שמכניס פחות כסף ממלצר שהשתחרר מהצבא.

בחרתי להתייחס גם לאלו הנוהגים לשלם על תוכניות הכשרה פעם אחר פעם ללא כל התקדמות.
אותם כבר הצליחו לשכנע כי אפשר להרוויח מיליונים בישיבה על הספה בבית או בחוף הים.
כך שבסיום התשלום חלק גדול מהם אפילו לא צופה בכל התכנים עליהם הוא שילם,
החלק השני צופה בתכנים ובזה הוא סיים את תפקידו.
השלב הבא הוא לשבת בבית ולחכות שתגיע הודעה לפלאפון שתודיע לך שהרווחת כסף.
הציפייה הזו היא כמו למלא לוטו ולחכות שאראלה תתקשר, רק עם סיכוי נמוך יותר…

בהתאם לסקר שנערך, במסגרת כתבה זו עלה כי  בעלי מוצרים בשופיפיי אמזון ואיביי לא מכניסים מספיק כסף מהלקוחות של האתר עצמו, והסוחרים כבר לא מרוויחים מספיק מכמות המתעניינים שנמצאת בפלטפורמה.
היום, לא מספיק להעלות את המוצר שלך לאמזון כדי להרוויח כסף.
הדרך היא להביא מתעניינים (תנועה) ממקורות אחרים ולשמור אצלך את פרטי ההתקשרות עם הקונים, כך שתוכל להציע להם לקנות ממך שוב או לרכוש מוצרים אחרים תמורת עמלות.
אותו הדבר פועל גם על בעלי מוצרים דיגיטליים או אפילייאט מרקטינג שלא פועלים עדיין בשיטה זו.
בבדיקה שביצענו נמצא: ערוץ הרווח העיקרי של רוב המשווקים הדיגיטליים המצליחים בישראל הינו משפך שיווקי.
משפך שיווקי זה מין אוסף של דפי נחיתה כאשר בכל דף המתעניין מתבקש לבצע פעולה אחת.
בצורה זו של שיווק, השלב הראשון בדר”כ יהיה שמירת המייל או מספר הטלפון של המתעניין ולאחר מכן נציע לו לקנות מהמוצרים שלנו.
שיטת שיווק זו נחשבת אגרסיבית בשל האפשרות היחידה שנשארה למתעניין (תשלם או תצא)
ובשל שימוש במגוון כלים וטכניקות שגורמים לכך שאחוז הרוכשים והלקוחות החוזרים גבוה יותר משיטות שיווק אחרות.

בחיפוש ברחבי הרשת אחר אנשי מפתח בתחום, השם של רן ברוך עלה שוב ושוב,
יזם אינטרנטי צעיר שחי את סגנון החיים שכולם חולמים עליו.
בבית קפה קטן במדרחוב בזיכרון תפסתי את רן לראיון ממוקד.

רן ברוך יזם אינטרנט שחי ונושם משפכים שיווקיים
רן ברוך יזם אינטרנט שחי ונושם משפכים שיווקיים – “עידן האתרים חרץ את גורלו” – צילום: יקיר גבאי

רן מספר שקנה עשרות קורסים לפני שהצליח לפרוץ,
אז שאלתי אותו,
נראה שכל יום מישהו אחר מבטיח לנו להתעשר ומציף לנו את הפייסבוק ואת המייל.
בפועל מעט מאוד מצליחים, למה משקרים לנו?

אנחנו חולים בחשיבה לזמן קצר, במקום לחשוב על להתעשר ביום תחשבו על להתעשר בשנה.
מאחורי מי שהצליח בלילה אחד יש תקופה של עבודה קשה.
מהבטחות להתעשרות מהירה צריך לברוח כמו מאש.
לעומת זאת, יש לא מעט משווקים שמוכרים לנו קורסים מצוינים.
הבעיה היא ברוב המקרים אנחנו, יש אינסוף אפשרויות ואנחנו טובעים בהחלטה על מה ללכת,
ואז כשהחלטנו על משהו אחד ברגע שהוא לא מצליח עולה הספק שאולי לא בחרנו נכון.
אני יכול להעיד שהדרך שבה אני הצלחתי הייתה באמצעות סוג של ליווי כשבכל שלב ברור לך מה לעשות,
ואחרי שאתה מצליח פעם אחת, הביטחון עולה, אתה מתחיל להאמין בעצמך ואתה יכול להצליח שוב בהרבה פחות מאמץ.

אחרי שסחרתי באיביי, בשוק ההון, שיווקתי מוצרים של אחרים (אפילייאט מרקטינג) ובניתי מוצרים משלי.
כל אחת מהדרכים האלו יכולה לעבוד ואתה לא יודע מה הדרך שתצליח לך עד שלא ניסית.
מה שעבד אצלי היה משפך שיווקי ומאז, אני יכול בכל שבוע לבנות משפך שיווקי חדש.

רן אז מה ההבדל בין מי שמצליח למי שלא?

הדרך להצליח ברוב המקרים זה לבנות משפך שאליו ניתן להכניס מתעניינים במחיר נמוך יותר ממה שהמתעניינים יכניסו לנו, ולשמור על קשר עם המתעניינים והלקוחות (באמצעות מייל, וואצאפ, הודעות ועוד), כך שבכל פעם שנרצה נוכל להציע להם מוצר נוסף מהתחום.
זה כל הסוד, תחשוב על משפך שיווקי כערוץ רווח.
במידה ויש לך מוצר פיזי או דיגיטלי אתה יכול לייצר לו ערוץ רווח דרך משפך שיווקי גם אם יש לך כבר ערוץ רווח בפלטפורמות אחרות כמו איביי אמזון וכדומה.
לאחר מכן, ניתן לבצע שינויים קלים במוצר ולקבוע קהל יעד חדש, לבנות משפך שיתאים לקהל היעד שבחרנו
ויש לנו עוד ערוץ רווח חדש.

מה עושה מי שרוצה להתחיל ואין לו מוצר?

בלי מוצר הסיכוי להצליח שואף לאפס.
בעבר, משווקי שותפים יכלו להרוויח טוב מאוד בלי מוצר משלהם, פשוט משיווק מוצרים של אחרים.
היום זה מאוד נדיר, בשביל שיקנו ממך אתה צריך לעורר סמכות בפני הקהל שלך (שהקהל שלך ירגיש שאתה מבין על מה אתה מדבר), אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות את זה היא לבנות מוצר משלך.
דרופשיפרים, אותם אלו שמרוויחים לרוב מהפרשי מחירים בין אתרי הקמעונאות חווים קשיים מכיוון שהתחרות  עצומה והאתרים הגדולים לא אוהבים את התהליך הזה וחשבונות נסגרים כל יום.
בשביל להצליח היום צריך עסק טוב ומוצר טוב, אין קיצורי דרך.
אני פיתחתי שיטה שמאפשרת לבחור מוצר שאנחנו יודעים בסבירות מאוד גבוהה שיצליח, כי הוא פונה לקהל הנכון, מוצג בצורה הנכונה ופותר לו בעיה שמטרידה אותו. המוצר שלנו הוא הפתרון לבעיה של הלקוח.

אתה מתכוון למוצר פיזי או דיגיטלי?

זה באמת לא משנה, אפשר להצליח עם זה ועם זה.
מוצר דיגיטלי קל יותר לייצר, דורש יחסית מעט זמן והשקעה, כך שמי שמתחבר לכתיבה או מרגיש בנוח לצלם את עצמו בוידאו, הייתי ממליץ לו ללכת על מוצר דיגיטלי.
היתרון הגדול הוא שאם הקהל בחר שלא להתאהב במוצר שלנו מהר מאוד נוכל להציע לו מוצר חדש.
במקרים רבים, אנחנו נמכור את המוצר לפני שנייצר אותו כדי לבדוק איך הקהל מגיב אליו, אבל זה כבר למתקדמים.
מוצר פיזי דורש הון התחלתי, ידע בייצור ועבודה מול ספקים בד”כ בסין. מתאים למי שיש לו זמן, כסף והרבה שאפתנות. היתרון הוא שבקלות ניתן לפנות עם מוצר פיזי לכל מדינה בעולם מבלי לבצע שינוי במוצר.

היית ממליץ למי שיש כבר עסק או חנות אינטרנטית לבנות משפך שיווקי משלו?

בהחלט, היום המתעניין שנכנס לדף שלנו מקבל החלטה אם הוא עוזב את הדף או נשאר, תחזיק חזק: תוך פחות מ3 שניות.
משפך זו הדרך היעילה ביותר לקחת את המתעניין צעד אחר צעד לבצע את הפעולות שאנחנו רוצים.
השארת פרטים, רכישות ועוד.
השיטות הישנות כבר לא עובדות.
אתרי אינטרנט רוצחים את המתעניינים (מרוב אפשרויות המתעניין יוצא מהדף בלי לבצע שום פעולה),
העידן של האתרים חרץ את גורלו.
כמות המוצרים המתחרים באיביי ואמזון גורמת לכך שכמות המבקרים שנכנסים למוצר שלך לא מספיקה.
תופעה נוספת שמהווה בעיה בפלטפורמות האלו היא שגם אם מצאת טרנד חדש, לא תצליח להחזיק בו לבד הרבה זמן, מהר מאוד יקומו מתחרים עם מוצרים דומים.
עכשיו המשפך השיווקי חשוב יותר מתמיד.

אם מה שאתה אומר הוא נכון, למה לא כולם עושים את זה?

הבעיה היא שזה מורכב, אנחנו צריכים לדעת איך לתפוס את תשומת הלב של המתעניין
וללכוד אותו בדף שלנו, אנחנו צריכים לדעת קופירייטינג, לדעת לבנות דפי נחיתה, ליצור אצל המתעניין דחף לקנות עכשיו ולעטוף את המוצר שלנו בתוך הצעה שקשה מאוד לסרב לה.

שזה?

הצעה שקשה לסרב לה זו הצעה שהמתעניין מרגיש שהוא מקבל הרבה יותר מהסכום שהוא צריך לשלם.
אם נצליח להעביר לו את התחושה הזו – אנחנו על הגל.

מה הטיפ הכי גדול שלך למי שרוצה ליצור משפך מצליח?

משפך מצליח מלווה את המתעניין דף אחר דף עם קשר רציף בין הדפים.
ליצור מצב בו המתעניין מובל בדפים עם סיפור אחד שעוטף את כולם,
כך שתהיה לו סיבה להמשיך דף אחר דף.
במידה וכל דף במשפך עומד בפני עצמו ואין קשר מתוכנן בין הדפים המשפך נידון לכישלון,
המתעניין לא ימצא סיבה להמשיך לדף הבא והוא יסגור אותו ברגע שהדף ייפתח.

איך אתה יכול לשכנע את הקורא שמשפך שיווקי זה מה שהוא צריך אם הוא רוצה להתפרנס משיווק באינטרנט?

בקלות, ראסל ברנסון, הבעלים של clickfunnels (פלטפורמה לבניית משפכים שיווקיים),
הקים מועדון שנקרא two comma club, זהו מועדון שמצטרף אליו כל מי שהכניס יותר ממיליון דולר ממשפך שיווקי אחד.
כל יום נכנס למועדון משווק חדש (כן, גם ישראלים), כל יום מישהו מתעשר ממשפך שיווקי וזה רק בפלטפורמה של ראסל.
מועדון נוסף שהוא הקים אחרי ההצלחה הגדולה של המשווקים הוא מועדון ה X comma club
של משווקים שהכניסו יותר מ10 מיליון דולר ממשפך שיווקי אחד.
מיותר לציין שלחלק גדול מהם יש הרבה יותר ממשפך שיווקי אחד.

בדיקה נוספת שראסל עשה הייתה לשלוח את רואה החשבון שלו ולבדוק את 70 אלף המשפכים הכי מצליחים
בפלטפורמה ולבדוק אם הוא יכול למצוא מה משותף למשפכים שהכניסו הכי הרבה כסף בשנה האחרונה.
רואה החשבון חזר עם התוצאות וראסל נשאר עם פה פעור.
משפך שיווקי פשוט ביותר בנוי מדף נחיתה ששומר לנו את המייל או מספר הפלאפון של המתעניין
ולאחר מכן דף מכירה למוצר שלנו.
רואה החשבון שלו מצא אחרי המבחן המקיף כי הוספה של דף אחד פשוט למשפך יעלה את הרווחים שלנו ב540%!
זה אפקט הדומינו, שינוי קטן במשפך שעושה את ההבדל בין מי שמתעשר למי שמתייאש.

ראסל ברנסון
ראסל ברנסון (מימין) מעניק לקיאלין וברנדון את סמל מועדון הX comma club מי שמצטרף אליו הרוויח יותר מ10 מיליון דולר ממשפך שיווקי אחד. – ממאגר התמונות של ראסל ברנסון

איך כדאי להתחיל?

אני הצלחתי באמצעות ליווי, בכל שלב יש מישהו שאומר לי מה לעשות, איך נכון לעשות את זה, מה הם הטיפים שעושים את ההבדל הגדול ולענות על השאלות הצצות בתהליך.
אני עשיתי את הליווי בארצות הברית ויש שם עוד מספר תהליכים דומים של ליווי.
בעקבות בקשות רבות מבעלי עסקים אשר ביקשו שאעזור להם לבנות את המשפך שלהם, התחלתי לאחרונה לעבוד על אתגר, 30 יום לבניית משפך שיווקי המכניס לקוחות משלמים.
המטרה היא לייצר ערוץ רווח ממשפך שיווקי בעזרת ליווי תוך 30 ימים.

איך אפשר לדעת עוד?

אני אתן לך קישור לתת לקוראים, בצדו השני אני נותן מדריך במתנה המסביר איך לכתוב פוסטים ויראליים שמביאים לקוחות.
כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ על הקישור ולהכניס את המייל (לוקח בערך 12 שניות).
המדריך יגיע אליכם למייל ולאחר מכן, תקבלו במייל הזמנה לשידור חי במחשב שבו אני אסביר צעד אחר צעד
איך לבנות ערוץ רווח חדש באמצעות המשפך השיווקי הכי מוצלח היום בעולם.
תוודאו שאתם מצטרפים בזמן כדי להגיע לשידור החי.
הנה הקישור למדריך החינמי ולשידור החי https://bit.ly/2I7iM5Z 

עוצמה ויראלית
הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ו\או להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.