הסוד המדהים של הגאון השיווקי שפוחד לנהוג

האם מאמצי השיווק שלך מחמיצים את המטרה?

אבינועם שחר "כשזה נוגע לכסף אני מכוון ישר לגרוגרת"

אם אתה הבעלים או מנהל חברה פרטית, רוב הסיכויים שאתה צריך לדבר עם אבינועם שחר. זאת משום ששחר הוא פשוט אשף בהגדלת המכירות ויצירת תזרים מזומנים חיובי לעסקים, כמעט בין לילה.

עם זאת שחר הוא פחדן גדול בכל מה שנוגע לנסיעות ובעיקר נהיגה לכן אם תירצה לפגוש אותו, אתה תאלץ להגיע אליו. זה לא בגלל שהוא שחצן או יהיר.

בפשטות הוא פשוט פחדן גדול בכל מה שקשור לנסיעות.

לרוב האנשים בעולם העסקים זה עלול להישמע כמו חולשה אבל עבור שחר זהו נכס. בשביל אדם שחי ב”ארון” הרקודרד שלו די מדהים. הוא פרסם ספר שנקרא ‘שיווק בלי בולשיט’ שנמכר במעל 4,000 עותקים ואפילו כתבו עליו בישראל היום, גלובס, The Marker וכלכליסט ובאמצעי תקשורת נוספים.

במהלך 16 השנים האחרונות הוא פיתח 168 אסטרטגיות שיווקיות עבור חברות בתחום הפיננסים, מוסדות להשכלה, חברות בתחום הבריאות, רשתות קמעונאיות, חברות תכשיטים ועוד עסקים גדולים. חלקם מותגים שכולם מכירים אך רובם עסקים בינוניים ולעיתים אפילו עסקים קטנים. “הגודל של העסק לא קובע”, אומר שחר “אלא הפוטנציאל שלו לגדול ובעיקר להרוויח”.

סקירה קצרה של ההישגים שלו עשויה לעניין אותך. הנה כמה דוגמאות לתוצאות שהוא השיג משיווק לקוחותיו:

    • חברה להשקעות נדל”ן שהגדילה את הרווח שלה מ-4 מיליון שקלים ל-9 מליון שקלים במהלך שנה אחת (רווח לא הכנסות).
    • הוא יצר מערך שיווק עבור חברה לשירותים פיננסים שהכפילה את כמות הלקוחות הקבועים שלה במהלך 3 חודשים.
    • לאחר עבודה של שנתיים עם שחר חברה המשווקת תוספי תזונה להרזיה שהתחילה עם 4 עובדים מעסיקה כיום 28 עובדים.
    • חברת תכשיטים שהגדילה בפי 4 את המכירות עבור תכשיט אחד ב-6 חודשים.
    • כתוצאה מההכוונה שלו, חברה קטנה המשווקת קורסים באינטרנט הגיע בשנה אחת למכירות של 900,000 ש”ח.
  • הוא הביא מרכז קטן לטיפולי אסטטיקה ממכירות שנתיות של 1,000,000 ש”ח ל-4,000,000 ש”ח.
  • הוסיף עוד 600,000 שקלים ברבעון אחד למכללה איתה הוא עובד.

שחר יוצר קמפיינים שיווקיים סופר מהירים שהביאו עד היום עשרות מילוני שקלים ברווחים עבור לקוחותיו. עסקים ממגוון רחב של גדלים וענפים.

איך הוא עובד ולמה הוא כל כך מצליח?

אם תשאל את הלקוחות של שחר עליו אתה עשוי לקבל תשובות לא שגרתיות כמו שהוא “מחוץ לקופסא”, “לא מציאותי” או “בוטה”. זה מפני ששחר משתמש הרבה פעמים בשיטות מאוד לא שיגרתיות.

הוא עשוי לייעץ לך פנים מול פנים או בטלפון או שהוא וצוות שלו ממש יכנסו לתוך העסק שלך וינהלו את כל השיווק וא’ ועד ת’.

לא משנה איך תעבוד איתו, מה שבטוח הוא שנכונה לך חוויה יוצאת דופן.

האם האיש הזה יוכל לעזור לך להכפיל את המכירות בשנה הקרובה, כמו שהוא עשה עבור עסקים אחרים? אפילו לשפר את הרווחיות ואת תזרים המזומנים ב-3 החודשים הקרובים?

אולי כן, ואולי לא. תוכל לברר את זה בשיחת טלפון קצרה איתו.

אבל לפני שתבזבז את הזמן שלך ושלו חשוב שתקרא את התנאים הבאים. שחר מודה שהוא לא יכול לעזור לכל אחד (וישנם כאלה שהוא לא מוכן לעזור להם). הנה הם 6 התנאים בהם עליך לעמוד כדי שתוכל לצור קשר עם אבינועם שחר.

  1. אתה חייב להיות מוכן להשקיע כסף בשיווק. כמה כסף? מן הסתם זה תלוי במטרות ובגודל העסק. אבל אם אין לך נכונות להשקיע כסף, עדיף שלא תשאיר את הפרטים שלך.
  2. אתה חייב להיות ערוך לטפל בכמות גדולה של פניות (לידים). אם אין לך אפשרות לטפל בפניות מלקוחות פוטנציאליים, אל תיצור קשר.
  3. אתה חייב להיות עם ראש פתוח. השיטות של שחר הן לא שגרתיות או כמו שהוא אומר “כשזה נוגע לכסף אני מכוון ישר לגרוגרת”.
  4. אתה חייב להיות בעלים או מנהל של עסק שכבר עובד ומשרת לקוחות. זה לא מתאים למי שרק מתחיל.
  5. אם אתה רוצה לעבוד איתו אתה חייב להיות מוכן לנסוע אליו. או שתשלים עם עבודה מרחוק, דרך הטלפון והמייל.

בנוסף אם אתה לא האדם שמקבל את ההחלטות בעסק בבקשה אל תשאיר לנו את הפרטים שלך אלא של מי שכן יכול לקבל את ההחלטות.

כדי לקבל שיחת יעוץ אישית וראשונית ללא עלות מאבינועם שחר לחץ כאן ומלא את השאלון.