ביקוש שיא אינטרנטי לכרטיסים לליגת האלופות

טיקטינגו מדווחת על גידול של 14% בביקוש לכרטיסים לעונת משחקי ליגת האלופות 2017/8

ספי דונר, מנכ"ל טיקטיגו צילום: יח"צ

חברת ספורטס איוונטס 365, מפעילת אתר טיקטינגו מסכמת עוד עונה מוצלחת של מכירות כרטיסים לתיירי ספורט שצפו במשחקי ליגת האלופות השנה.

עונת 2017-2018 התחילה בשלבי מוקדמות במהלך הקיץ, נכנסה לשלב הבתים בספטמבר, עברה לשלב הנוק אאוט בפברואר, ותסתכם במשחק הגמר שיערך בשבת הקרובה בקייב שבאוקראינה בין ריאל מדריד מספרד, שתנסה לזכות בתואר בפעם השלישית ברציפות, לבין ליברפול מאנגליה.

נכון לאתמול (רביעי) – מכרה טיקטינגו 6201 כרטיסים לליגת האלופות השנה, 2705 מהם לשלב הבתים. לשמינית הגמר נמכרו 1694 כרטיסים, לרבע הגמר 960, לחצי הגמר 532 ולגמר רק 115 כרטיסים, בגלל מיקום המשחק בקייב, עיר שבה יש מיעוט של אפשרויות לינה. 2659 מהכרטיסים (לכל השלבים) נמכרו לישראלים.

האיצטדיונים הפופולאריים היו קאמפ נואו (1248 כרטיסים) של ברצלונה וסנטיאגו ברנבאו של ריאל מדריד עם 1167 כרטיסים. גם למשחקים באולימפיקו של רומא מכרה טיקטינגו 915 כרטיסים לתיירי ספורט שראו בין היתר את רומא מדהימה את ברצלונה ומגיעה לחצי הגמר.

ספי דונר, מנכ”ל טיקטיגו ציין ש”מכירה לליגת האלופות, שהיא הליגה האיכותית ביותר בעולם, היא מאתגרת מאד, במיוחד בשלב הנוק אאוט בו אנשים מתארגנים בזריזות לנסיעות בהתראה קצרה. ימי ששי של הגרלה, בהם אנשים מחייגים אלינו כבר בדקות שאחרי ההגרלה, הם אתגר בו החברה נדרשת לעמוד 3 פעמים בשנה”.

דונר הוסיף כי “כעת הפוקוס עובר למשחקי המונדיאל ברוסיה שרושם קצב טוב של מכירת כרטיסים, בעיקר למשחקים שיערכו במוסקבה ובסנט פטרסבורג. אני מעריך שמעל 10,000 ישראלים יטוסו לצפות במשחקי המונדיאל שיפתחו ביוני”